سیب زمینی منم

(اصلا به خودتون فشار نیارین چیز خاصی نیست)

این که میگن شب که میشه ادم تازه بدبختیاشو یادش میاد ولی خیلی حقهㅠㅠ

چرا واسه من مثل شما توی مدرسه اتفاق خفنی نمیفته که بیام با ذوق بشینم یه ط(ت)ومار بنویسم راجبش؟ㅠㅠ

چرا من اینجوریم که کلی درس دارم و نمیخونم و خودمو اینطوری قانع میکنم که اوکیه بابا فردا تو مدرسه میخونیش؟ㅠㅠ

چرا این معلم گوزو یه روز قبل کلاس میاد میگه برید فلان ستون و فلان ستون جدول تناوبیو حفظ کنید فردا امتحان میگیرم؟اخه زنیکهه کدوم سگی روز قبل امتحان میاد اعلام میکنه "عزیزانم راستی میدونستید میخام ازتون امتحان بگیرم؟"ㅠㅠ

و چرا من نمیشینم بخونم که حداقل نماداشونو عدد اتمیاشونو بلد باشم؟ㅠㅠ

چرا احساس میکنم به عنوان اولین پست وب انقدر کصشره؟ㅠㅠ

 چرا اصلا و ابدا دلم نمیخواد مدرسه برم و دوست دارم با دوستامم قطع ارتباط کنم؟ㅠㅠ

چرا رونا و هانا و کت و لی لی و جیوو و بقیتون تو مدرسمون نیستین؟بخدا مینشستم سگ میزدم ک هرروز ببینمتونㅠㅠ

چرا حیاط خونه خالم اینا پر پیشیه که میزارن نازشون کنیم؟من دارم نمیتونمㅠㅠ

چرا نمیشینم درس بخونم؟ㅠㅠ

*سوال بالاㅠㅠ

*سوال بالاㅠㅠ

این چه کوفتیه من هی استفاده میکنم؟ "ㅠㅠ" ㅠㅠ

از این زندگی بدم میاد

ولی بخش توضیحات وبم>>>>>

  • Ellie Williams

ولی این زندگی<<<<<<

وای باید پیوندارم درست کنم

این حجم از ریدگی نتشون دیگه خیلیه

ولی خیلی جالبه که بجز خودم یه نفر دیگه هم تو وب هست

کی میتونه باشه؟
*کارگاه انولا هلمز وارد میشود*
فک کنم همون سگیه که ناشناس فالو کرده

رونا کووووووو

دارم از افسردگی پاره میشم بانو تشریف فرما شو

عه پست مملو از چراهای حق می‌بینم!

نمیدونم از کدومشون ناله کنممم

دارم از افسردگی پاره میشم بانو تشریف فرما شو

بانوت اومدد😔

بانو احساس میکنم مغزم تاب خورده.
خوبی؟

قبول نیست اینجا زیادی دارکه به تو نمیاد😭

نت خالم اینا ریده منتظرم برم خونه خودمون ک بتونم وپن بزنم برم بک بگیرم
بزا ببینم الان قالب چی دارم

بهار حاج خانم دیب دمینی سلام^-^

سلام حاج خانوم بادمجونㅠㅠ

چرا رونا و هانا و کت و لی لی و جیوو و بقیتون تو مدرسمون نیستین؟بخدا مینشستم سگ میزدم ک هرروز ببینمتونㅠㅠ

بخدا موددد مودددددددددد!

بابا من حکمت کار هدارو درک نمیکنمممم

مغزت همیشه تاب خورده خوشگلم^-^

نه والااا دوباره مریض شدم بهار- اینبار بدترم مریض شدم

تو خوبی؟

مث مال تو که تنها نباشی :">
وای نه.. خیلی مریضیش بده امیدوارم زود خوب شیㅠㅠ لیمو بخور لیموووو
از پستم مشخصه عالیم😭😭

عه این قالبههههسننسنمسمTT

فک کنم اولین قالبی بود که زدی واسم نه؟

حاج خانم بادمجون عمتهههه الاخ😭😭😂 ایش حاج خانم موز! حاج خانم خیار!

حاج خانوم خیار؟هه زنیکه پیاز به من میگه خیار!

هه..

مرسیTT موندم حالا فردا برم مدرسه یا نه

فک کنم برم

ولی نمی‌تونم برم!!

می‌خورم•-•

عاح عی جان همیشه عالی باشی😔😭😂

نروووو مگه منگلی میخای بری مدرسه
ببین من یه روز از خواب پاشدم ب مامانم الکی گفتم گلوم درد میکنه نفرستاد مدرسه میفهمی؟*البته بعدش واقعا مریض شدم*بعدشم تو واقعا حالت بده خب بری دو سه نفر دیگرم حالشون بد شه؟

میگم ی سوال حیاتی.. تو مدرسه دوست پیدا کردی درونگرای بدبخت؟😭

آرهه اولیش بوددTT ولی همچنان اون قالب جیسوعه که برات زده بودم از همشون بیشتر دوست می‌دارم-

اونو ندارمش الهیییییی😭😂😂

پاکش کردیی؟ الحق که بی‌لیاختی خااک😭😂

بیا بهش فکر نکنیم😭😂
واییی این قالبهههههههه رنگول پنگولیه

چقققد پروفایلم رو این اکانت خوشگله

جوری که فقط خودمو رونا کامنت میدیم😭
رونا خیلی یجوریهه اسم بهتر نبود؟

و منی که اینقدر اتفاقای خفن افتادا که دو قدم مونده به اخراجم😐😂😭

چه اتفاقابی؟ تو و اخراججج؟😭

به مامان بابام گفتم.. اگه بگن برو که مجبورم برم

 

تقریبا پیدا کردم..؟😭😂 البته گاهی حس می‌کنم یسریاشون ازم متنفرن^-^

بدیش همینه مامان باباها اصلا پایه نیستن تو این شرایط.. حس میکنم ما مامان باباهای خوبی بشیم ولیㅠㅠ

منم حس میکنم رو مخشونم امیدوارم اینطور نباشهㅠㅠ

واقعا پاکش کردی؟ خر. گاو. میمون. سوسک.

عزیزم اگه خیلی دلت واسش تنگ شده یکی مثش بزن خبب😭

رونا چشه الاخه؟😭😂

نمیدونم اسم عجیبیه هم دیر یادش گرفتم هم نمیدونم😭
يكشنبه ۲۲ آبان ۰۱ , ۲۱:۱۱ 𝙋𝘢𝘳𝘬 𝘾𝘢𝘮𝘪𝘭𝘭𝘢 ‌‌‌‌‌

ولی این پست از اول تا آخرش حس الان منه-

این حس دائمیمونه😭😂
يكشنبه ۲۲ آبان ۰۱ , ۲۱:۱۴ 𝙋𝘢𝘳𝘬 𝘾𝘢𝘮𝘪𝘭𝘭𝘢 ‌‌‌‌‌

چرا من اینجوریم که کلی درس دارم و نمیخونم و خودمو اینطوری قانع میکنم که اوکیه بابا فردا تو مدرسه میخونیش؟ㅠㅠ

وای دقیقاا..ولی من خودمو اینطوری قانع می‌کنم که تو سرویس میشینی میخونی ولی انقدر صبح خوابم میاد و خسته‌م که می‌رم تو ماشین هیچ غلطی نمی‌کنم 🤡👍🏻

مود مود مود موووووودددددد
من زنگ اول خوابم کلا :))
يكشنبه ۲۲ آبان ۰۱ , ۲۱:۱۵ 𝙋𝘢𝘳𝘬 𝘾𝘢𝘮𝘪𝘭𝘭𝘢 ‌‌‌‌‌

چرا نمیشینم درس بخونم؟ㅠㅠ

منم فردا میان‌ترم عربی دارم و هنوز لای کتابو باز نکردم •-•

فدای سرت هرچی ریدی دهن خرخون کلاس
يكشنبه ۲۲ آبان ۰۱ , ۲۱:۱۷ 𝙋𝘢𝘳𝘬 𝘾𝘢𝘮𝘪𝘭𝘭𝘢 ‌‌‌‌‌

چرا حیاط خونه خالم اینا پر پیشیه که میزارن نازشون کنیم؟من دارم نمیتونمㅠㅠ

مدرسه‌ی ما جدیدا به طور افتضاحی پره گربه شده که همشون فقط گربه‌ن و پیشی نیستن و منم می‌خوام گریه کنمم..آقا من از گربه بدم میااد TT

ینی چی گربه ان و پیشی نیستن؟😭
يكشنبه ۲۲ آبان ۰۱ , ۲۱:۱۸ 𝙋𝘢𝘳𝘬 𝘾𝘢𝘮𝘪𝘭𝘭𝘢 ‌‌‌‌‌

چرا رونا و هانا و کت و لی لی و جیوو و بقیتون تو مدرسمون نیستین؟بخدا مینشستم سگ میزدم ک هرروز ببینمتونㅠㅠ

دلم خواست این جمله‌رو رو باسن معلم ادبیاتم تتو کنم

تتو کن گناهش گردن من😭

بمولا فردا مشخص میشه اخراج میشیم یا نه😐😂

لی لییی چ گندی زدی😭😭😂

چرا پایه بودن نذاشتن برم😭😂

وای بهار تف به مریضیهههه دارم می‌میرممممممTT

باز خوبه اخه اینطور ک میگی حالت خیلی بدهه

اگه وی‌پی‌انم کار می‌کرد و مدرسه نداشتم و مریض نبودم که می‌زدممممم

ولی بازم هیچی اون نمی‌شددد

خاک تو سر بی‌لیاختتتTT من عاشخ اون بودممم~ از دل و جون مایه گذاشته بودم واسششش😭😭😭 قالب گشنگممم😭😭😭

الهی پودر نشم برات الاخ پیر از شدت پیری داری میمیریㅠㅠ
اقاااااا غلط کردممم😭😭

مدیر ما خیلی گندش کرده بود ما فقط بعد مدرسه رفتیم پارک😂😐

بعد می مدسرمون می گفت این کار شما بوی خون میدهXD

می خواستم بگم اره بوی تون میاد چون من پریودم

بابا معاون ما تهدید کرد همون اول سال ک شما با لباس مدرسه ما حق ندارید سوپری جلو مدرسه برید😭😭
واایانینسدسدس😭😭😭😭😂😂
دوشنبه ۲۳ آبان ۰۱ , ۲۰:۲۶ 𝙋𝘢𝘳𝘬 𝘾𝘢𝘮𝘪𝘭𝘭𝘢 ‌‌‌‌‌

وای دقیقا حس دائمی‌مونه 😭😂

زنگ اول؟من کله روزو خوابم •-•..😭😂

تا ۱۲ بیدار موندم و عربی خوندم بعد ۵:۳۰ صبح هم بیدار شدم..امیدوارم نریده باشم چون هیچ نظری ندارم =-=

بهار؟از تو توقع نداشتم 😭 گربه و پیشی یچیز نیستنننن😭 من از گربه متنفرم ولی پیشی دوس •-•

عه چه فداکار گناهشو گردن می‌گیرییی؟حله پس 😭

من زنگ اول خواب خوابم از زنگ دوم لود میشم زنگ اخر باز غش کردم😭
نریدی نگران نباش عربی با یه رو خونی هم راحت ۲۰ میگیری(البته بجز مستمر مهر که با ارفاق ۱۸ شدم ولی این ماهو ۲۰ شدم =))
عزیزم مغزت سر جاشه..؟😭😭
اره تو تمبونشو بکش پایین تتو رو بزن گناهش گردن من😭
دوشنبه ۲۳ آبان ۰۱ , ۲۱:۰۳ 𝙋𝘢𝘳𝘬 𝘾𝘢𝘮𝘪𝘭𝘭𝘢 ‌‌‌‌‌

من فقط زنگای تفریح یکم لود میشم وگرنه سر کلاس ولوعم روز میز یا رو شونه‌ی بغل‌دستیم کلا XDD 😭😂

وای امیدوارمم TT

عزیزم تو نمی‌دونستی پیشی و گربه دو تا موجود متفاوتن..؟

حله 😭👍🏻

مود مود مود😭😭😭

فوری: کامیلا مغزش را گم کرده! در صورت یافتن همینجا کامنت بدین. تشکر
دوشنبه ۲۳ آبان ۰۱ , ۲۱:۱۵ 𝙋𝘢𝘳𝘬 𝘾𝘢𝘮𝘪𝘭𝘭𝘢 ‌‌‌‌‌

TT XD

گمشوو 😭😂 تو نمی‌دونستی که پیشی و گربه دو تا موجود متفاوتن مشکل از توعه نه مننن 😭😂

سکوت میکنم که این سکوت منطقی تره

ساقی معاون مدیرارو می خوام😂😭

ولی بخیر گدشتTT

ساقی؟ اونا خود موادن😭😂
خداروشکر

عه وا می.خوای برام پودر شی؟ هرجور راحتی عسلم😔

خب حالا که غلطرو کردی باید چیکارت کنممم؟😭😂

..
قربون صدقم برو 3>

گمضو!^-^

گمضدییی
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan